Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Tekstolandia

§1

Stosowane definicje

  1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.tekstolandia.pl  za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Usług, dostępnych w Sklepie.
  2. Sprzedawca – SOS Dating Consulting Sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców nr  KRS 0001032946 z siedzibą ul. Księcia Witolda 49/15; 50-202 Wrocław, NIP: 8982292421 , REGON: 52517778100000
  3. Regulamin Sklepu online –  niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania ze Sklepu.
  4. Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
  5. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. Kupujący – zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
  9. Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
  11. Usługa – wszystkie usługi dostępne w Sklepie:
    1. Teksty na bloga – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
    2. Artykuły eksperckie – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
    3. Teksty na Social Media – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna ilość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy 1 posta.
    4. Teksty na strony www – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy tekstów na 1 podstronę.
    5. Mailing, newseletter –  usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy tekstu na 1 newsletter/mailing.
    6. Opisy produktów – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
    7. Opisy kategorii – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
    8. Nazwy usług i produktów – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 nazwy usługi lub produktu.
    9. Nazwy firm – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 nazwy firmy.
    10. Hasła reklamowe, slogany – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 hasła lub sloganu reklamowego.
    11. Abonament lub stała obsługa – usługa polegająca na stałej współpracy za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet) w zakresie pisanych tekstów. Cena ustalana indywidualnie w zależności od oczekiwań Klienta. W sklepie ma charakter poglądowy, ostateczna wycena następuje po weryfikacji wytycznych i oczekiwań.
    12. Projekt strony tytułowej E-booka – projekt graficzny okładki. Usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena dotyczy projektu 1 okładki.
    13. Grafika E-booka do sklepu www – projekt graficzny przedstawiający wizualizację E-booka na strony internetowe i Social media. Usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena dotyczy 1 grafiki.
    14. Układanie treści E-booków w InDesign – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena ustalana indywidualnie w zależności od oczekiwań Klienta. W sklepie ma charakter poglądowy, ostateczna wycena następuje po weryfikacji wytycznych i oczekiwań.
    15. E-booki – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet), polegająca na pisaniu E-booka na zlecenie Klienta. Cena ustalana indywidualnie, a pozycja w sklepie ma charakter poglądowy. Ostateczna cena jest ustalana po weryfikacji oczekiwań Klienta.
  12. Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
  13. Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  14. Zzs – znaki ze spacjami

§2

Postanowienia ogólne

W niniejszej polityce stosuje się następujące definicje:

  1. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  2. Sprzedawca nie jest płatnikiem podatku VAT.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Usługi wolne od wad.
  4. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  5. Dostarczenie Usług odbywa się poprzez internet za pośrednictwem maila.
  6. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).

§3

Formy płatności

  1. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
  1. przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: 40 1050 1575 1000 0090 8225 0839 ING Bank Śląski S.A., w terminie 3 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
  2. płatność online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
    • * Visa
    • * Visa Electron
    • * Mastercard
    • * MasterCard Electronic
    • * Maestro”

§4

Zawarcie umowy sprzedaży

  1. Aby zamówić Usługę za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową Sklepu, tj. tekstolandia.pl, a następnie wybrać usługę ze strony z Ofertą Sklepu, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
    1. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
      1. dodania Usługi do koszyka,
      2. Określenie ilości zamawianej usługi. Pełny opis znajduje się przy każdej usłudze i informacji czego dotyczy cena.
      3. potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
      4. wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
      5. podanie adresu e-mail i numeru telefonu, do którego następuje przesłanie zamawianych usług,
      6. wskazania danych wystawienia rachunku,
      7. wybór formy płatności,
      8. zapoznaje się z regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
      9. wypełnienia formularza informacyjnego, który ma za zadanie zbadanie preferencji i oczekiwań do zamawianego tekstu.
  2. Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
  3. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
  4. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Usługę. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
  5. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji lub odrzucenia tekstu w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstów lub grafiki.
  6. W wypadku nierozpatrzenia tekstu i braku zgłoszenia uwag przez Klienta w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania tekstu, następuje automatyczna akceptacja przesłanych treści, chyba że strony postanowią inaczej.
  7. Z momentem akceptacji tekstu stworzonego przez Sprzedawcę dla Klienta w zakresie, w jakim tekst taki stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Utwór”), Sprzedawca udziela Klientowi bezterminowej i nieograniczonej terytorialnie sublicencji niewyłącznej na wykorzystanie danego tekstu na wszelkich znanych w chwili zawierania umowy na wykonanie danego Utworu polach eksploatacji, w szczególności:
  8. utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, cyfrową oraz na nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych, w tym nagranie i utrwalenie w formie książki elektronicznej (e-book) oraz książki mówionej (audiobook), w nieograniczonej liczbie egzemplarzy, wydań i dodruków, zarówno samodzielnie, jak i w zestawieniu z innymi utworami lub materiałami niespełniającymi cech utworu;
  9. wprowadzania do obrotu i rozpowszechniania egzemplarzy lub innych nośników we wszelkich kanałach dystrybucji bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych, ani ze względu na krąg odbiorców, we wszystkich dostępnych kanałach dystrybucji, w szczególności poprzez sprzedaż detaliczną, kioskową, wysyłkową, sieci handlowe, kluby książki, cross-selling, direct marketing, mail order, door to door, inserty z prasą, za pośrednictwem Internetu oraz sprzedaż business to business (dostawa na zamówienie firm), a także poprzez bezpłatne rozdawnictwo;
  10. użyczenia, dzierżawy lub najmu egzemplarzy;
  11. wprowadzania do pamięci komputera i przechowywania w pamięci komputera; publicznego udostępniania za pośrednictwem sieci informatycznych i teleinformatycznych, w szczególności w formie książki elektronicznej oraz książki mówionej, oraz w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
  12. wykorzystywanie Utworów w prowadzonej przez Zamawiającego działalności gospodarczej, w pełnym zakresie, w na obszarach (polach eksploatacji) wskazanych w rejestrze przedsiębiorców dla Zamawiającego, zbieżnych z Polską Klasyfikacją Działalności, a także na obszarach (polach eksploatacji) o zbliżonym profilu;
  13. zastrzeganie Utworów jako chronionych dóbr własności przemysłowej, w tym znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych;
  14. używanie Utworów w reklamie lub promocji jakichkolwiek produktów i usług, jak i w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą, zarówno w celu komercyjnym, jak i niekomercyjnym oraz inwestycyjnym, jak i w działalności edukacyjnej, informacyjnej, wydawniczej, w szczególności wykorzystanie Utworów w materiałach promocyjnych i kampaniach reklamowych (niezależnie od formy wykonania, miejsca lub formy publikacji takich materiałów lub kampanii) promujących Zamawiającego, przedsiębiorstwo Zamawiającego, produkty Zamawiającego i inne;
  15. swobodne używanie i korzystanie z Utworów oraz ich pojedynczych elementów;
  16. zmiany, modyfikacja, rozwój i ulepszanie Utworów, a także tłumaczenie, przystosowywanie, zmiana układu lub dokonywanie innych zmian w Utworach;
  17. wprowadzanie Utworów do obrotu w kraju i za granicą;
  18. wykorzystywanie Utworów w radiu i telewizji, prasie drukowanej, w telefonach komórkowych, w nawigacjach GPS, w sieci Internet oraz w innych sieciach komputerowych i innych mediach podobnych;
  19. nadawania i reemitowania za pośrednictwem wizji przewodowej lub bezprzewodowej albo satelity;
  20. wykorzystywanie Utworów w technologii UMTS i GPRS;
  21. tworzenia i rozpowszechniania utworów zależnych;
  22. publicznego wykonania, wystawiania, wyświetlania oraz odtworzenia;
  23. pobierania wynagrodzenia z tytułu korzystania z Utworów przez osoby trzecie na podstawie licencji.

§5

Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu

  1. Zamówienia złożone na Usługi dostępne w Sklepie realizowane są w ciągu 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
  2. Termin realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć w określonych przypadkach, a zwłaszcza gdy:
    1. Sprzedawca będzie musiał doprecyzować oczekiwania co do zamówienia i nie będzie mógł się skontaktować z Klientem telefonicznie (w przypadku gdy Klient nie będzie odbierał telefonów)
    2. Sprzedawca nie otrzyma odpowiedzi na pytania wysłane drogą elektroniczną w przeciągu 2 dni roboczych.
  3. Zamówienia na Usługi abonamentowe dostępne w Sklepie realizowane są w terminie ustalanym indywidualnie, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. Umowa dotycząca realizacji usług w tym zakresie jest wysyłana indywidualnie.
  4. Zamówienia złożone na E-booki dostępne w Sklepie realizowane są w terminie ustalanym indywidualnie, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. Umowa dotycząca realizacji usług w tym zakresie jest wysyłana indywidualnie.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, albo W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  6. Jeśli Klient nie zgłosi zastrzeżeń do napisanego tekstu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu na maila, tekst uznaje się za zaakceptowany i Klient nie ma prawa do poprawek.

§6

Dostawa Produktów

  1. Usługi dostępne w Sklepie są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.

§7

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
  3. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w posiadanie wykonanej usługi.
  4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres hello@tekstolandia.pl
  5. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  6. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
  8. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 §8

Wyjątki od odstąpienia od umowy

  1. W przypadku zamówienia Usługi, Konsument lub Klient Konsument, który otrzymał zamówienie na adres e-mail podany w zamówieniu przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta-Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 §9

Reklamacje

  1. Reklamacje uznawane są na zasadach ogólnych zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego.
  2. W ramach realizacji usługi Klient ma prawo do zgłoszenia swoich uwag w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu.
  3. W przypadku braku zgłoszonych uwag do tekstu we wskazanym terminie, teksty uważa się za zaakceptowane.
  4. Klient nie ma prawa do korzystania z tekstów odrzuconych.

§10

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
  3. Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://tekstolandia.pl/polityka-prywatnosci/
  4. Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z:
    1. składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
    2. założeniem Konta w Sklepie,
    3. zapisaniem się Kupującego do newslettera,
    4. dokonaniem oceny Sklepu, Produktu lub Usługi,
    5. kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.

§11

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług

  1. Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
  2. urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
  3. odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
  4. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
  5. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów i Usług zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
    1. aktualny system antywirusowy,
    2. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
    3. zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
    4. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
    5. oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego Produktu do odczytu format, jak .EPUB, .MOBI, .docs, .xls.
  6. Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  7. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.

§12

Rejestracja w Sklepie i założenie Konta

  1. Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
  2. Założenie Konta jest dobrowolne.
  3. Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu Zamówienia.
  4. Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
  5. Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
  6. Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
  7. Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.

§13 

Newsletter

  1. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
  2. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  3. Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
  4. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
  5. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
  6. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.

§14

Autorskie prawa majątkowe

  1. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
  2. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.

§15

Platforma ODR

  1. Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
  2. Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  3. Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
  4. Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
  5. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

§16

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia powództwa według przepisów o właściwości przemiennej.
  3. Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu.
  4. Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
  5. Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk
  6. Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
  8. Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.