Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin sklepu internetowego Tekstolandia
§1
Stosowane definicje
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.tekstolandia.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Usług, dostępnych w Sklepie.
- Sprzedawca – SOS Dating Consulting Sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców nr KRS 0001032946 z siedzibą ul. Księcia Witolda 49/15; 50-202 Wrocław, NIP: 8982292421 , REGON: 52517778100000
- Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania ze Sklepu.
- Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kupujący – zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
- Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
- Usługa – wszystkie usługi dostępne w Sklepie:
- Teksty na bloga – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
- Artykuły eksperckie – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
- Teksty na Social Media – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna ilość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy 1 posta.
- Teksty na strony www – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy tekstów na 1 podstronę.
- Mailing, newseletter – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia 1 szt.– cena dotyczy tekstu na 1 newsletter/mailing.
- Opisy produktów – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
- Opisy kategorii – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna długość zamawianego tekstu wynosi 1000 zzs. Wybór odpowiedniej długości tekstu następuje poprzez zwielokrotnienie jej ilości w koszyku.
- Nazwy usług i produktów – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 nazwy usługi lub produktu.
- Nazwy firm – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 nazwy firmy.
- Hasła reklamowe, slogany – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Minimalna wartość zamówienia dotyczy 1 szt. – cena dotyczy 1 hasła lub sloganu reklamowego.
- Abonament lub stała obsługa – usługa polegająca na stałej współpracy za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet) w zakresie pisanych tekstów. Cena ustalana indywidualnie w zależności od oczekiwań Klienta. W sklepie ma charakter poglądowy, ostateczna wycena następuje po weryfikacji wytycznych i oczekiwań.
- Projekt strony tytułowej E-booka – projekt graficzny okładki. Usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena dotyczy projektu 1 okładki.
- Grafika E-booka do sklepu www – projekt graficzny przedstawiający wizualizację E-booka na strony internetowe i Social media. Usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena dotyczy 1 grafiki.
- Układanie treści E-booków w InDesign – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet). Cena ustalana indywidualnie w zależności od oczekiwań Klienta. W sklepie ma charakter poglądowy, ostateczna wycena następuje po weryfikacji wytycznych i oczekiwań.
- E-booki – usługa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (internet), polegająca na pisaniu E-booka na zlecenie Klienta. Cena ustalana indywidualnie, a pozycja w sklepie ma charakter poglądowy. Ostateczna cena jest ustalana po weryfikacji oczekiwań Klienta.
- Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
- Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
- Zzs – znaki ze spacjami
§2
Postanowienia ogólne
W niniejszej polityce stosuje się następujące definicje:
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Usługi wolne od wad.
- Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Dostarczenie Usług odbywa się poprzez internet za pośrednictwem maila.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
§3
Formy płatności
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: 40 1050 1575 1000 0090 8225 0839 ING Bank Śląski S.A., w terminie 3 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
- płatność online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze:
- * Visa
- * Visa Electron
- * Mastercard
- * MasterCard Electronic
- * Maestro”
§4
Zawarcie umowy sprzedaży
- Aby zamówić Usługę za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową Sklepu, tj. tekstolandia.pl, a następnie wybrać usługę ze strony z Ofertą Sklepu, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- dodania Usługi do koszyka,
- Określenie ilości zamawianej usługi. Pełny opis znajduje się przy każdej usłudze i informacji czego dotyczy cena.
- potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
- wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
- podanie adresu e-mail i numeru telefonu, do którego następuje przesłanie zamawianych usług,
- wskazania danych wystawienia rachunku,
- wybór formy płatności,
- zapoznaje się z regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
- wypełnienia formularza informacyjnego, który ma za zadanie zbadanie preferencji i oczekiwań do zamawianego tekstu.
- W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Usługę. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
- Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji lub odrzucenia tekstu w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstów lub grafiki.
- W wypadku nierozpatrzenia tekstu i braku zgłoszenia uwag przez Klienta w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania tekstu, następuje automatyczna akceptacja przesłanych treści, chyba że strony postanowią inaczej.
- Z momentem akceptacji tekstu stworzonego przez Sprzedawcę dla Klienta w zakresie, w jakim tekst taki stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Utwór”), Sprzedawca udziela Klientowi bezterminowej i nieograniczonej terytorialnie sublicencji niewyłącznej na wykorzystanie danego tekstu na wszelkich znanych w chwili zawierania umowy na wykonanie danego Utworu polach eksploatacji, w szczególności:
- utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, cyfrową oraz na nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych, w tym nagranie i utrwalenie w formie książki elektronicznej (e-book) oraz książki mówionej (audiobook), w nieograniczonej liczbie egzemplarzy, wydań i dodruków, zarówno samodzielnie, jak i w zestawieniu z innymi utworami lub materiałami niespełniającymi cech utworu;
- wprowadzania do obrotu i rozpowszechniania egzemplarzy lub innych nośników we wszelkich kanałach dystrybucji bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych, ani ze względu na krąg odbiorców, we wszystkich dostępnych kanałach dystrybucji, w szczególności poprzez sprzedaż detaliczną, kioskową, wysyłkową, sieci handlowe, kluby książki, cross-selling, direct marketing, mail order, door to door, inserty z prasą, za pośrednictwem Internetu oraz sprzedaż business to business (dostawa na zamówienie firm), a także poprzez bezpłatne rozdawnictwo;
- użyczenia, dzierżawy lub najmu egzemplarzy;
- wprowadzania do pamięci komputera i przechowywania w pamięci komputera; publicznego udostępniania za pośrednictwem sieci informatycznych i teleinformatycznych, w szczególności w formie książki elektronicznej oraz książki mówionej, oraz w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
- wykorzystywanie Utworów w prowadzonej przez Zamawiającego działalności gospodarczej, w pełnym zakresie, w na obszarach (polach eksploatacji) wskazanych w rejestrze przedsiębiorców dla Zamawiającego, zbieżnych z Polską Klasyfikacją Działalności, a także na obszarach (polach eksploatacji) o zbliżonym profilu;
- zastrzeganie Utworów jako chronionych dóbr własności przemysłowej, w tym znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych;
- używanie Utworów w reklamie lub promocji jakichkolwiek produktów i usług, jak i w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą, zarówno w celu komercyjnym, jak i niekomercyjnym oraz inwestycyjnym, jak i w działalności edukacyjnej, informacyjnej, wydawniczej, w szczególności wykorzystanie Utworów w materiałach promocyjnych i kampaniach reklamowych (niezależnie od formy wykonania, miejsca lub formy publikacji takich materiałów lub kampanii) promujących Zamawiającego, przedsiębiorstwo Zamawiającego, produkty Zamawiającego i inne;
- swobodne używanie i korzystanie z Utworów oraz ich pojedynczych elementów;
- zmiany, modyfikacja, rozwój i ulepszanie Utworów, a także tłumaczenie, przystosowywanie, zmiana układu lub dokonywanie innych zmian w Utworach;
- wprowadzanie Utworów do obrotu w kraju i za granicą;
- wykorzystywanie Utworów w radiu i telewizji, prasie drukowanej, w telefonach komórkowych, w nawigacjach GPS, w sieci Internet oraz w innych sieciach komputerowych i innych mediach podobnych;
- nadawania i reemitowania za pośrednictwem wizji przewodowej lub bezprzewodowej albo satelity;
- wykorzystywanie Utworów w technologii UMTS i GPRS;
- tworzenia i rozpowszechniania utworów zależnych;
- publicznego wykonania, wystawiania, wyświetlania oraz odtworzenia;
- pobierania wynagrodzenia z tytułu korzystania z Utworów przez osoby trzecie na podstawie licencji.
§5
Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu
- Zamówienia złożone na Usługi dostępne w Sklepie realizowane są w ciągu 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
- Termin realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć w określonych przypadkach, a zwłaszcza gdy:
- Sprzedawca będzie musiał doprecyzować oczekiwania co do zamówienia i nie będzie mógł się skontaktować z Klientem telefonicznie (w przypadku gdy Klient nie będzie odbierał telefonów)
- Sprzedawca nie otrzyma odpowiedzi na pytania wysłane drogą elektroniczną w przeciągu 2 dni roboczych.
- Zamówienia na Usługi abonamentowe dostępne w Sklepie realizowane są w terminie ustalanym indywidualnie, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. Umowa dotycząca realizacji usług w tym zakresie jest wysyłana indywidualnie.
- Zamówienia złożone na E-booki dostępne w Sklepie realizowane są w terminie ustalanym indywidualnie, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. Umowa dotycząca realizacji usług w tym zakresie jest wysyłana indywidualnie.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, albo W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Jeśli Klient nie zgłosi zastrzeżeń do napisanego tekstu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu na maila, tekst uznaje się za zaakceptowany i Klient nie ma prawa do poprawek.
§6
Dostawa Produktów
- Usługi dostępne w Sklepie są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
- Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w posiadanie wykonanej usługi.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres hello@tekstolandia.pl
- Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
- W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§8
Wyjątki od odstąpienia od umowy
- W przypadku zamówienia Usługi, Konsument lub Klient Konsument, który otrzymał zamówienie na adres e-mail podany w zamówieniu przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta-Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§9
Reklamacje
- Reklamacje uznawane są na zasadach ogólnych zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego.
- W ramach realizacji usługi Klient ma prawo do zgłoszenia swoich uwag w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu.
- W przypadku braku zgłoszonych uwag do tekstu we wskazanym terminie, teksty uważa się za zaakceptowane.
- Klient nie ma prawa do korzystania z tekstów odrzuconych.
§10
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
- Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://tekstolandia.pl/polityka-prywatnosci/
- Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z:
- składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
- założeniem Konta w Sklepie,
- zapisaniem się Kupującego do newslettera,
- dokonaniem oceny Sklepu, Produktu lub Usługi,
- kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.
§11
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług
- Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
- urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
- Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów i Usług zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
- aktualny system antywirusowy,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego Produktu do odczytu format, jak .EPUB, .MOBI, .docs, .xls.
- Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
§12
Rejestracja w Sklepie i założenie Konta
- Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
- Założenie Konta jest dobrowolne.
- Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu Zamówienia.
- Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
- Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
- Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
- Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.
§13
Newsletter
- Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
- Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
- Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
- Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
- Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
- Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
§14
Autorskie prawa majątkowe
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
§15
Platforma ODR
- Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
- Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
- Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
- Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
- Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
§16
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia powództwa według przepisów o właściwości przemiennej.
- Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu.
- Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
- Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk
- Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.